En podcast gir deg muligheten til å komme i dypere kontakt med eksisterende kunder og gjøre dem til lidenskapelige merkevaresupportere, men den gir deg også muligheten til å nå nye kunder som kanskje ikke vet om virksomheten din, men som er interessert i podcastens spesielle emne.
Flere og flere selskaper lanserer podcaster hver dag som en effektiv måte å bringe verdi til sine kunder. Ikke bare er det kostnadseffektivt å lage en podcast, det er en kontinuerlig måte å få kontakt med publikum, tilpasse merkevaren din og utvide virksomheten din. Her er noen grunner til hvorfor du bør starte en podcast hvis du eier en bedrift.
Gitt potensialet til podcaster for å tiltrekke og beholde et publikum, er det ikke rart at bedriftseiere, gründere og annonsører leter etter måter å utnytte dette mediets suksess på. Som podcaster kan du posisjonere deg selv som en ekspert i akkurat din bransje. Dette vil hjelpe deg med å påvirke forbrukere og klienter på måter som kan inspirere dem til å kjøpe varene og tjenestene dine, investere i bedriften din eller markedsføre programmet ditt for sine jevnaldrende.
+ There are no comments
Add yours